Överens

Jag och Anna har idag kommit överens om att bryta vårt löfte om godis/snacks/sötsaker - att vi inte skall äta det, vilket vi inte gjort sedan i början av april. Men jag känner att det räcker nu, jag har kommit ur mitt beroende och har ett sunt förhållande till sötsaker nu och känner att jag fixar att ta lite då och då. Som igår, då jag fikade efter marknaden med färska donuts och kaffe. Det var verkligen ljuvligt gott, det kan jag lova. Särskillt efter så många månader. Däremot behöver vi itne vräka i oss nu bara för att vi får, utan vi får ha koll på oss själva, men ändå mysa till det ibland. Så det känns bra.

Annars har jag varit på promenad alldeles nyss, med Anna. Och har hängt upp tvätten, inte för att det är kul, men det luktar så himla gott med nytvättat när man hänger upp det på tork. Tycker ni inte det?

Nej, nu skall jag hoppa in i duschen och sen väntar Kommissarien och havet på tv4 klockan 21. Imorgon är det skola och vardagen börjar igen - men vi skall gymma imorgon, jag och Anna. Kanske sola också, så jag längtar ändå.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0