Pengar, vad är det?

Har nyligen ätit middag. Väldigt sent, jag vet. Men så fick det bli idag. Har haft ont i magen hela dagen och var inte alls suge på mat förut, men var ju tvungen till att fixa middag till mitt lilla hjärta. Så jag fick allt äta lite jag också - kan ju inte leva på tre våfflor och två koppar kaffe en hel dag. Nej, så det var bara till att äta och se glad ut.

Förresten så har inte mina CSN - pengar kommit än, irriterande! Så jag ringde till dem förut, och då sa de att jag inte gjort någon studieförsäkran, vilket jag visst gjort. Men det var bara till att göra om det igen och se glad ut. Så föhoppningsvis kommer mina pengar snart, för jag är i stort behov av dem! Har endast 25 kronor kvar på kontot och det kommer man inte långt med kan jag säga. Dock är allt betalat och mat finns, så det är inte precis någon fara med oss - men ändå! Det är ju ändå 7600:- vi snackar om! Och jag vill åka och shoppa :) Plus att jag fortfarande är skyldig Robert ca. 2000:- från att han betalade alla räkningarna. Men men.

Eventuellt lånar vi bilen på lördag och åker och shoppar, antingen på Freeport eller på IKEA, eller varför inte  båda två? :) Nåja, vi får se hur det blir - allt hänger ju på om jag fått pengarna eller inte.

Tänkte strax slänga mig i badet och tvätta kropp och hår, skulle även vilja färga håret nu. MEN, då var det där med pengarna igen då. Eller så tar jag mina födelsedagspengar och köper lite färg? Hmm. Tåls att tänka på :)


/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0