Rubrik

Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar, men jag är som jag är. Ibland skriver jag flera inlägg om dagen, ibland skriver jag inte alls. Jag är en periodare! Men det vet ni la redan, i alla fall ni som läser min blogg regelbundet.

I fredags lånade jag bilen av Mervi och Reine för att hämta Robert i Lerum efter hans risketta. Därefter åkte vi och handlade lite inför helgen på ICA i Hulan. Vi hade en myskväll framför tv;en och Idol.

På Lördagen kom mina släktingar ner till mina föräldrar i Herrljunga, så jag lånade bilen och åkte upp till dem och var där en stund. Dock inte länge, men det räckte. För när mamma och Carina får i sig vin, då är det kört! :) Innan jag åkte upp till Herrljunga var jag hemma och pluggade lite på min hemtenta, och kollade på blocket och bilar.

Ytterligare en dag då jag lånade bilen var på Söndagen. Robert åkte med upp till Herrljunga och vi var där större delen av dagen. Vi packade in fler kartonger som vi skulle ha med oss hem till Reine och Mervi. Jenny hängde med oss hem och fick sitta i baksätet trängd bland kartonger och lyssnade på mig och Robert när vi vrålande och gapande sjöng med i låtarna som spelades på radion. Väl hemma i Gråbo köpte vi pizza och därefter körde vi upp bilen och lämnade den hos sina rätta ägare.

Igår, Måndag, åkte jag med Anna till Allum. Hon letade efter boots och andra grejer. Så vi länsade i princip hela Allum, kändes det som :) Därefter handlade vi lite på Willys, dock handlade jag bra för 155kr då jag inte hade en aning om vad jag skulle köpa, förutom konserver - men dem var slut! På eftermiddagen drog vi och gymmade och solade. Jag uppgraderade mitt kort till kombo, vilket innebär att jag kan boka pass också, och gymmet då. Så vårt första pass är troligen imorgon, BodyVive - något nytt som de skulle starta upp imorgon, om jag fattat det rätt.

Idag har jag inte alls gjort mycket. Tvättat en masikn med tvätt, suttit vid datorn samt tv;en, handlt och bestämt med mamma att de skall äta middag hos oss. Så idag skall jag göra pastagratäng, kött och sallad. Har inte gjort den gratängen sen jag flyttade hemifrån, så det skall bli kul och äta dne. Robert har däremot aldrig gjort det - så får se vad han tycker om den! Påminner dock lite om lasange, fast det är inget kött i och inga lasangeplattor, utan pasta penne. Vad jag kommer ihåg så var det gott i alla fall :)

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0