Svenska Hollywoodfruar?

Ärligt talat, vad tycker ni om det programmet? Jag kollade igenom hela programet, och på ett sätt var det roligt att se för att de var så fruktansvärt konstiga! Här snackar vi renrasade blondiner med stora tuttar, läppförstoring och trådsmala. Svenskan låg på minus med stor och kraftig brytning, dock hade Anna Anka fortfarande en bra svenska. Men ärligt talat, själva programet i sig är ju patetiskt, och jag kommer inte följa det för att jag tycker att det är bra - snarare för att jag vill se på konstiga, uppblåsta, blondiner som är patetiska ut i fingerspetsarna!

Anna Ankas Mugshot
Priset tar nog ändå Anna Anka som absolut på fullaste allvar anser att de andra två i programmet är pinsamma och anser sig själv vara störst, bäst och vackrast. Hon hade helst velat se att hela programmet handlade om bara henne, och hennes liv. Men hallå, ärligt talat! Vem hade kollat på det dår? Första programmet, visst, men resten? Nejtack! Enligt en hemsida jag hittade när jag googlade henne så har hon tydligen varit arresterad för ett brott med. Läs om det här!

Var det någon mer än jag som kollade på programmet igårkväll? Vad tycker ni?
/ C

Kommentarer
Postat av: simone

Hon är grym! :D



SV: Jo, precis, vitlök är riktigt bra - kände det inte ens i tet som jag trodde, toppen :D

2009-09-15 @ 14:04:19
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Pernilla. 19 år och mamma

Fick gå in och ändra header och färg m.m så vet inte hur jag lyckades

2009-09-15 @ 15:36:25
URL: http://pilliiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0