Svettig och varm

Är nyss hemkommen från promenaden med Anna. Idag drog vi mördarrundan, som vi så fint kallar den. 1 timme och 20 min. Första gången vi gick den tog det 1 timme och 30 min. Så lite mer allerta har vi nog allt blivit, trots att jag inte motionerat på hela sommaren. Det är ändå konstigt. Man tror att man är nyttig och fixar det bättre på sommaren då det är varmt, skönt och ledigt. Men icke!

Hur som helst är jag svettig och jättevarm. Så jag har, undertiden som jag suttit här, tappat upp ett ljummet bad. Skall bli skönt. Döna på lite musik också skadar ju inte :) Sen skall jag göra ordning mig, kanske piffa upp mig för en gångs skull. Har sett ut som hej-kom-och-hjälp-mig i flera dagar. På tiden att göra sig lite snygg nu då, en fredagseftermiddag som denna.

Vad gör ni en fredag som denna?
/C

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Ett rätt - det är i Lerum (: Men inte vid Aspen, utan vid Stamsjön (: Tack så hemskt mycket sötnos!

2009-09-12 @ 17:02:29
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0