Tentapaus med kaffe och Lina

Lina var nyss här och lånade min bok, Metodpraktikan - visst låter det lockande? Eller inte. Hon och jag har pratat kring lägenheter, Ullared, inredning samt annat. Dock hade jag precis kommit in i ett flow innan hon kom, så den pajade lite :) Men nu var jag inne i ett nyss också, MEN, då uppenbarade sig ett problem.

Hur kollar man hur många tecken jag användt på word 2007?

Hade varit underbart att veta då jag skall skriva minst 5000 tecken och max 6000 tecken - på varje fråga. Så, någon som vet? För jag tycker att nya word är hur klurigt som helst!


Skall strax vandra upp till Reine och Mervi och låna bilen. Skall hämta Robert i Lerum, eller i Göteborg. Vi vet inte vart de släpper honom från körlektionen, men det löser sig då. Det är mest troligast att de släpper honom i Lerum då han har sista lektionen. Men man vet ju aldrig.

/C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt att jag pajade ditt flow, jag vet hur skönt det är att vara i ett sådant!

2009-09-24 @ 19:32:36
URL: http://oolinaperssonoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0