Träningen skall återupptas.

Ja, ni läste rätt. Jag skall börja träna igen, snart. Men först måste jag köpa nya träningskläder och skor. Tanken var att jag och Anna skulle åka in till Allum idag för en titt på Stadium efter något användbart. MEN, efter som att jag har varit matförgiftad och inte får ner någon mat, så tror jag att jag hoppar det idag. Vi får helt enkelt ta det en annan kväll, för jag orkar inte det just nu.

Men vi skall börja gymma i alla fall, jag ska använda mitt kort, och Anna skall testa med Roberts kort. Efter som både jag och han har kort som ligger men drar pengar varje månad. Men, nu skall de börja användas igen. Och jag längtar jättemycket! :)

Fast inte idag, men kanske imorgon.
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0