Träningskläder, here we come!

Jag och Anna skall till Allum ikväll för att kolla in nya träningskläder. Som jag skrev igår, så skall vi börja gymma igen, åtminstone jag och Anna skall testa. Det blir kul och skönt. Dock har vi inte bestämt än vilken dag vi skall träna på - men jag kan hur som helst inte på torsdagen i alla fall, för då ska jag åka och hämta Robert i Lerum - efter hans körlektion.

Tänkte slå en plingeling till Mervi senare och fråga om jag får låna bilen ikväll, då vi ska till Allum. Jag får ju ta tillfället i akt och köra lite, visst? Om jag får låna bilen vill säga :) Annars får Anna köra.

Hursom helst, idag mår jag bra. Fortfarande lite ont i magen, men jag skall dricka blåbärssoppa sen. Det skall tydligen vara bra för magen.

Kolla på Ellens Show nu,  Black Eyed Peas sjunger nu, och det har någon konstig remix som inte alls var bra. Men men...
/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0