Vad skall jag göra idag??

Vaknade klockan 10:57 och kände hur ångesten sköljde över mig. FAN! Måste jag sova så länge? Ringde Robert ganska snabbt och bad honom att hädanefteter ringa mig på sin första rast så att jag kommer upp i tid någon gång. Hatar att gå hemma och inte ha något att göra, och ändå ligga och sova så länge. Hela dagen är ju förstörd! Blä.

Har suttit och pratat med min kära kusin Emma på facebookchatten. Hon bor i Malmö nu och pluggar till tandtekniker. Saknar henne nu när man vet att hon bor så långt bort, visst, vi träffades inte gör ofta när hon bodde här, men hon är min bästa kusin! Eller ja, den som jag har bäst kontakt med och alltid har haft. Så det är lite tråkigt. Men, någon gång kan jag kanske komma ner, om så bara övre dagen. Sen har ju Lina sin bästa vän i Malmö nu också, Sanna. Så vi kan slå ihop två flugor i en smäll :)

Emma

Jadu, vad har jag gjort annars idag då? Jag har druckit kaffe och ätit skorpor till frukost. Sms;at Sandra ihopp om en träff, men hon jobbar nog idag för hon har itne svarat. Pörnill skall ju på babymassage, så där är det nog ingen idé att kolla, eller, kolla kan jag ju, men det blir nog svårt med en träff där. Lina har jag ringt också, men hon svarar inte heller. Det är ute med mig! Så vad gjorde jag istället? Jo, jag tog kort på min outfit idag och mina nya diadem som jag köpte i Allum. Lovar att Lina kommer gillar i alla fall ett utav dem! :)

En gammelrosa hoodtröja - HM

Ett svart linne - ONLY

Jeans - ONLY

Mystofflor

 

Ett svart och brett diadem - Glitter

 

Smalt diadem med knappar -  Glitter

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0