Vecka 39

Måndag; Skola mellan 10:00 - 16:00. Seminarium och textanalysera en hel bok. Plus temaval inför projektarbetet.
På kvällen blir det gym med Anna, och eventuellt en solning.

Tisdag; 9:15 - 12:00. Seminarium kring hur man skriver en uppsats - förberedelse inför Hemtentan som kommer ut på kvällen. Gymma med Anna på kvällen.

Onsdag; Hemtentaskrivning, hemma.

Torsdag; Hemtentaskrivning, hemma.

Fredag; Hemtentaskrivning, hemma. Gymma med Anna på kvällen!

Lördag; Hemtentaskrivning, hemma.

Söndag; Inlämning av hemtenta senast klockan 24:00!


Någon som vill planera in något, jag är "ledig" ganska mycket denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Planera är inte min och Leias starka sida, men vi vill gärna ses någon dag i veckan!:) Läste att du brutit bull/fika "förbudet", men jag tycker du varit duktig!Kram på dej!

2009-09-20 @ 20:53:28
Postat av: Veronica

Jag & Sofie är lediga på onsdag mellan 9-12. Kanske vi kan komma förbi en stund?? Man får passa på när man har bil. (kul & läsa din blogg)

2009-09-20 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0